Welkom

Leuk dat je op mijn blog terecht bent gekomen. Ik zal proberen regelmatig zinvolle inhoud toe te voegen. Om te beginnen dus maar eerst de links naar onze beelden! (zie bericht "Onze tijdsbeelden")
Ben

zaterdag 20 oktober 2012


Kelly

Kelly is zo´n 14 jaar bij ons geweest. Begin juli 2012 hebben we haar laten inslapen.
Ze was een bijzondere hond.

Geen opmerkingen:

Een reactie posten