Welkom

Leuk dat je op mijn blog terecht bent gekomen. Ik zal proberen regelmatig zinvolle inhoud toe te voegen. Om te beginnen dus maar eerst de links naar onze beelden! (zie bericht "Onze tijdsbeelden")
Ben

maandag 28 oktober 2013

Wobke gesteriliseerd (24-10-2013).
4 dagen geleden is onze Wobke gesteriliseerd, door een dierenarts in Hüven. `s Morgens 9.00u brengen, 12.00u weer halen. Nog enigszins onder invloed weer naar huis. Ze is er weer snel bovenop, behalve ... Ze eet bijna niet. Al meerdere alternatieven gehaald, even testen, maar nee, niet verder eten.
`s Nachts de "oude lampenkap" kraag om, overdag geen of een "zwemband".
Vanavond maar even naar Hüven om e.e.a. te overleggen.