Welkom

Leuk dat je op mijn blog terecht bent gekomen. Ik zal proberen regelmatig zinvolle inhoud toe te voegen. Om te beginnen dus maar eerst de links naar onze beelden! (zie bericht "Onze tijdsbeelden")
Ben

maandag 18 maart 2013

Beschrijving
We hebben een mooi nestje Friese Stabij pups geboren bij ons op de boerderij Het zijn 3 reutjes en 4 teefjes.

Ze zijn op 24 januari geboren (donderdag 14 maart 7 weken oud)

Ze zijn:
- ingeënt
- 3x ontwormd
- gezondheidsverklaring van de Dierenarts
- in het bezit van een Europees dierenpaspoort

De pups zijn krantzindelijk en hebben een vrolijk sociaal karakter. Ze zijn
opgegroeid in huislijke kring en hebben al kennis gemaakt met andere honden. De moeder is aanwezig, zij is erg vriendelijk, lief naar kinderen, speels en een betrouwbare actieve hond. De vader heeft eveneens een super karakter en te zien op foto.

Wilt u meer info over de pups kunt u altijd even contact opnemen per telefoon of mail.

U kunt ons 7 dagen en avonden per week bereiken op telefoonnummer: ......


Dat was de advertentie:

We hebben haar vandaag 18-03-2013 uit Zoetermeer opgehaald.
En haar naam is   Wobke!

Geen opmerkingen:

Een reactie posten